Configureer, bestel en lever zonder uw huis of kantoor te verlaten
Céline Weltevreden | 18 mei 2020
De afgelopen maanden was er een overvloed aan onzekerheid en mensen in heel het land zochten en zoeken nog steeds hun toevlucht in thuiswerken. Hier bij igus® is het leven natuurlijk niet anders.
Waar mogelijk, stimuleren wij mensen om zoveel mogelijk vanuit huis te werken met de meest mogelijke ondersteuning zonder onze service aan onze klanten in gevaar te brengen.
Dus, wat kan igus® doen om te helpen in deze tijd?
Wij kunnen u alle hulp en ondersteuning bieden die u nodig heeft bij uw toepassingen, uw onderdelen en wij kunnen u helpen problemen met oplossingen op te lossen. Dit alles vanachter het comfort van uw eigen bureau, waar dat nu ook mag staan.
Wij hebben productspecialisten en adviseurs door het hele land, maar gezien de huidige situatie wordt er begrijpelijkerwijs gevraagd om bezoeken tot nader orde uit te stellen.
Dit schrikt ons ons echter niet af met betrekking tot het aanbieden van een ondersteuningssysteem voor onze klanten en hebben daarom virtuele bezoeken aan onze klanten aangeboden en geleverd in alle delen van Nederland. Hier is nu ook een virtuele beursrondeiding aan toegevoegd.
De igus® medewerkers helpen de risico’s te verminderen door niet te reizen en vanuit huis te werken en door contact te leggen via Microsoft-teams (of Zoom) om zo de gewenste ondersteuning te kunnen bieden.
Met behulp van dit platform kunnen wij problemen met behulp van videogesprekken identificeren, producten voorstellen om het probleem op te lossen en klanten een rondleiding geven op de website of virtuele beursstand. Hier kunt u de producten online bestellen en laten bezorgen op het door u gewenste afleveradres.
De website van igus® toont voorraden die fysiek beschikbaar zijn in de fabriek in Keulen (D), op het moment van schrijven zijn onze bevoorradingsketens en leveringen nog niet aangetast, we ontvangen en leveren nog op dagelijkse basis. Dit betekend dat u uw benodigde onderdelen nog binnen de normale termijn geleverd kunt krijgen, mits deze online op voorraad zijn.
Wij hebben meerdere online configuratoren die kunnen helpen bij het identificeren van producten die u als klant nodig heeft, geven een prijs én geven gelijk een voorspelde levensduur van het product.
Op de kabelrups- en chainflex– producten gaan wij nog een stap verder en bieden wij u 36 maanden garantie.
Een certificaat van deze garantie wordt direct naar u toe gemaild, zó eenvoudig!
Andere maatregelen die kunnen helpen bij het werken vanuit huis.
- Er is een CAD bibliotheek beschikbaar waarmee u CAD bestanden
- kunt downloaden, die u kunt opnemen in élk ontwerp, zonder registratieplicht.
- U kunt een onderdeel creëren, het uploaden naar de website, direct prijzen zien en het 3D laten printen naar igus® materiaal.
Dit onderdeel wordt een volledig functionerend en mechanisch verantwoord onderdeel dat u in uw applicatie kunt gebruiken.
Wij hebben meerdere materialen om uit te kiezen, dus we kunnen meerdere materialen aanbieden voor verschillende toepassingen. - Er is een Livechat beschikbaar tijdens werkuren.
Dit betekend dat er iemand beschikbaar is om u te helpen, zonder dat u daar de telefoon voor op hoeft te pakken. - U kunt nu uw bestelling betalen via een online systeem, waardoor het hele proces een beetje eenvoudiger wordt.
In tijden zoals deze moeten we allemaal samenwerken, elkaar zoveel mogeljik steunen, op welke manier dan ook.
Bezoek de website voor meer informatie over hoe igus® u kan helpen.
Neem contact met ons op via onze LiveChat, telefonisch op 0346 353 932 of per email: info@igus.nl, voor een antwoord op al uw vragen.