Kabels zijn overal verkrijgbaar, service echter niet… - Blog | igus® Nederland

Kabels zijn overal verkrijgbaar, service echter niet…

Andrej Roskic | 26 oktober 2023

In de steeds verder globaliserende wereld van vandaag is service vaak een heikel punt. Stel u hebt een probleem met een huishoudelijk apparaat, misschien een oven, en u heeft specifiek voor een Duits merk gekozen. Gelukkig zit er bij de gebruiksaanwijzing ook een folder met lokale servicenummers. Tenminste die illusie wordt gewekt, want als u het nummer op uw telefoon intoetst, krijgt u uiteindelijk altijd hetzelfde callcenter. Aan de andere kant van de telefoon vraagt een computerstem u naar het probleem om u op de juiste manier door te kunnen verbinden: “Zeg na de piep alstublieft ‘defect apparaat’…”
 

Kapot product waarvoor je service nodig hebt.

Nadat u tien keer ‘defect apparaat’ hebt gezegd, de laatste keer met wat meer irritatie en nadruk, word u eindelijk doorverbonden – en staat u in de wacht… Na wat voelt als een halve dag luisteren naar slechte liftmuziek, heeft u eindelijk een echt persoon aan de andere kant van de lijn. U beschrijft het probleem in detail, maar zoals helaas vaak het geval is, kan het probleem niet worden opgelost. Iedereen heeft een hekel aan een dergelijke ervaring, die zo weinig met echte service te maken heeft.

Gelukkig laten we dit u bij igus niet overkomen!  

Met onze klantenservice in Keulen (D), vele vestigingen wereldwijd (waaronder wij hier in Nederland) en tal van servicepartners vindt u altijd de juiste contactpersoon waar u zich ook bevind. Periodieke training van onze medewerkers door onze product specialisten garandeert u een uitstekende service “Made in Germany”. En een goed functionerende en klantgerichte telefoonservice en een persoonlijk aanspreekpunt is lang niet alles wat igus u te bieden heeft.

Maar wat betekent service nou bij igus en wat betekent dit concreet voor u? 

Laten we heel eenvoudig beginnen: U bent op zoek naar een vervangende kabel voor uw defecte systeem, en u vindt op onze website een blogartikel zoals deze. Naast de blog vindt u andere informatiebronnen over de juiste kabel, en u vindt hier wat u zocht.

Op dit punt heeft u al kennis gemaakt met een verscheidenheid aan igus diensten zonder dat u deze bewust opmerkt. De talloze online tools, de wiki en de blog hebben u in staat gesteld om snel en gemakkelijk de juiste kabel te vinden. In dit blogartikel leest u meer over onze digitale hulpmiddelen.

U bent nu in de webshop en de kabel ligt al in uw winkelwagentje. Aangezien dit een reparatie betreft, heeft u maar een paar meter kabel nodig, geen hele haspel. Maar de prijs per meter is hetzelfde als de oorspronkelijke catalogusprijs voor een haspel van 100 meter. Er zijn geen extra kosten behalve de kopertoeslag en eventueel (spoed)verzendkosten. U staat perplex en gaat op onderzoek uit, ook al is het antwoord zo eenvoudig.

Bij chainflex zijn er geen verborgen kosten  

Geen snijkosten! Geen toeslagen voor minimale hoeveelheden! Geen verpakkingskosten!

een kluis om verborgen kosten achter te verstoppen

Er zijn geen snijkosten of toeslagen voor minimumhoeveelheden voor onze chainflex kabels en geen minimale bestelhoeveelheden of toeslagen voor prijsverhogingen. Als je maar acht meter kabel nodig hebt, dan betaal je ook maar voor acht meter kabel, zo simpel kan het zijn en hoort het ook te zijn.

verborgen kosten achter het behang

Het mooiste is dat u de kabels al na een paar dagen uit voorraad ontvangt en altijd met 36 maanden garantie! Dit geeft u de nodige zekerheid en betrouwbaarheid en helpt storingen en ongeplande uitval te voorkomen.

Het contacteren van igus

Over storingen en uitval gesproken, misschien moet één van onze specialisten bij u langskomen om uit te zoeken of uw systemen voor verbetering vatbaar zijn. Dit voorkomt dure stilstandstijden. De service is gratis – het motto van igus is “Het gemakkelijkste bedrijf om zaken mee te doen”, en we bewijzen iedere dag weer dat we dat zijn.

representatie van multimediale contact mogelijkheden

Als u de service van igus Graag zelf wilt ervaren, neem dan contact op met uw lokale contactpersoon of neem een kijkje op onze website. Een technisch kundig en enthousiaste medewerker staat u dan graag te woord.


En voor meer informatie over kabelrupsen en lagers kunt u onze Whitepapers bekijken op:

Whitepapers Kabelrupsen en Whitepapers Lagers

Commentaar op dit artikel

Schrijf alsjeblieft een commentaar.

Uw commentaar zal worden gemodereerd door een admin voor de activering.




Trefwoorden voor artikel:

chainflex contact klantenservice service

Newsletter:

Kies nu een onderwerp